Pagina's

Welkom op mijn blog!

Welkom op mijn blog: Gek op Scrap!

Ik maak o.a. kaarten en kado-verpakkingen. Op mijn blog ziet u wat ik zoal maak. Onderaan de pagina staat 'Oudere berichten', als u daar op klikt ziet u nog meer van mijn creaties!

Ik vind het erg leuk als u een reactie achterlaat op mijn blog. Die reactie kan gaan over mijn creaties maar ook bijv. tips om mijn blog te verbeteren! Alles is welkom!

Veel kijkplezier, Trudi

zondag 18 september 2011

Magnolia-mandje

Dit mandje heb ik uit één vel design-papier gemaakt. Dit design-papier is van Papers&Pictures uit Doorn. De link naar de webwinkel staat in de zijbalk bij 'leuke websites'. Het vel papier is 30 x 30 cm. Ik heb alleen maar gevouwen en geplakt tot het uiteindelijke resultaat. Ik heb een Magnolia-stempel ingekleurd met Copic-markers en enkele bloemetjes opgeplakt. Leuk om cadeau te geven met bijv. lekkere bonbons erin; een ander klein cadeautje kan natuurlijk ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten