Pagina's

Welkom op mijn blog!

Welkom op mijn blog: Gek op Scrap!

Ik maak o.a. kaarten en kado-verpakkingen. Op mijn blog ziet u wat ik zoal maak. Onderaan de pagina staat 'Oudere berichten', als u daar op klikt ziet u nog meer van mijn creaties!

Ik vind het erg leuk als u een reactie achterlaat op mijn blog. Die reactie kan gaan over mijn creaties maar ook bijv. tips om mijn blog te verbeteren! Alles is welkom!

Veel kijkplezier, Trudi

zaterdag 17 september 2011

'Daar zit muziek in'

Dit is een kaart waarvan het model een 'tent' is. De voorkant heb ik gemaakt met gebruik van mica, stevig doorzichtig plastic. Daardoor kan je de achterkant van de kaart ook zien. De achterkant heb ik ge-embost met een sjabloon met muziekbalken en -noten. Dan moet er wel een stempel opkomen die ook met muziek te maken heeft! De stempel is ingekleurd met Copic-markers, waarmee ik overigens bijna al mijn stenpels inkleur. Copic-markers zijn stiften met een penseelpunt waarin inkt zit op alcoholbasis. Een prachtig instrument want je kunt heel mooi werken met schaduwen e.d. En ze zijn maar liefst in 346 kleuren te koop! De kleuren zijn mooi op elkaar afgestemd zodat je ze prachtig kan combineren. Om het helemaal af te maken heb ik een soort border gemaakt die ik heb gesneden met de Silhouette SD snijmachine. Een  geweldig apparaat wat werkelijk alles kan snijden wat je maar wilt: hele sierlijke swirls, prachtige vlinders, bloemen, je kunt het zo gek niet verzinnen of het apparaat kan het wel snijden.  Mocht je vragen hebben over bijv. de Copic-markers of de Silhouette: in de zijbalk (rechts) staat een link naar mijn mailadres! Stel gerust je vragen, ik garandeer je dat je antwoord krijgt!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten