Pagina's

Welkom op mijn blog!

Welkom op mijn blog: Gek op Scrap!

Ik maak o.a. kaarten en kado-verpakkingen. Op mijn blog ziet u wat ik zoal maak. Onderaan de pagina staat 'Oudere berichten', als u daar op klikt ziet u nog meer van mijn creaties!

Ik vind het erg leuk als u een reactie achterlaat op mijn blog. Die reactie kan gaan over mijn creaties maar ook bijv. tips om mijn blog te verbeteren! Alles is welkom!

Veel kijkplezier, Trudi

maandag 5 december 2011

Weer een Kerstkaartje gemaakt!

Hoi dames,
ik heb weer een Kerstkaartje gemaakt, ditmaal een sketch-challenge van de blog van Nicole Verkooijen: http://stampinupnicole.blogspot.com/
Een sketch-challenge vind ik altijd leuk: iedereen gebruikt dezelfde lay-out maar wat een verschillen in uitwerking zie je dan! Heel leuk om te zien!
Het sterretje met de tekst hoort in het kleine envelopje links op de kaart, ik heb het er even uitgehaald voor de foto!
Ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden!
Lieve groet, Trudi

1 opmerking: