Pagina's

Welkom op mijn blog!

Welkom op mijn blog: Gek op Scrap!

Ik maak o.a. kaarten en kado-verpakkingen. Op mijn blog ziet u wat ik zoal maak. Onderaan de pagina staat 'Oudere berichten', als u daar op klikt ziet u nog meer van mijn creaties!

Ik vind het erg leuk als u een reactie achterlaat op mijn blog. Die reactie kan gaan over mijn creaties maar ook bijv. tips om mijn blog te verbeteren! Alles is welkom!

Veel kijkplezier, Trudi

maandag 5 december 2011

En nog een Kerstkaartje gemaakt, nummer 7!

Hoi allemaal,
ik heb wederom een Kerstkaartje gemaakt, ditmaal eens een ander model.
Benieuwd wat jullie er van vinden!
Ik heb de afbeelding ingekleurd met Copic's in combinatie met Flexmarkers.
Lieve groet, Trudi



2 opmerkingen:

  1. Hoi Trudi,
    wat een prachtig kaartje! Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Fijne dag, groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen