Pagina's

Welkom op mijn blog!

Welkom op mijn blog: Gek op Scrap!

Ik maak o.a. kaarten en kado-verpakkingen. Op mijn blog ziet u wat ik zoal maak. Onderaan de pagina staat 'Oudere berichten', als u daar op klikt ziet u nog meer van mijn creaties!

Ik vind het erg leuk als u een reactie achterlaat op mijn blog. Die reactie kan gaan over mijn creaties maar ook bijv. tips om mijn blog te verbeteren! Alles is welkom!

Veel kijkplezier, Trudi

dinsdag 16 april 2013

Weer terug van (lang) 'weggeweest'

Hallo allemaal,

zoals jullie kunnen zien heb ik in februari 2012 voor het laatst een kaartje geplaatst.
Dat is alweer ruim een jaar geleden, helaas.
Ik ben zolang afwezig geweest vanwege ernstige omstandigheden.

Ik ben nu weer langzaam aan het opkrabbelen en heb de moed gehad om mijn hobby weer op te pakken.
De afgelopen week heb ik 3 kaarten en 1 kaart-cadeau-doosje gemaakt. Dit kost mij nu nog veel moeite maar ik heb het voor elkaar gekregen en dat is het belangrijkste. Ik hoop nu weer met regelmaat kaartjes e.d. op mijn blog te zetten.

Ik heb nu (nog) voldoende tijd omdat ik op dit moment nog arbeidsongeschikt ben. Ik werk hard aan mijn re-integratie maar weet nog niet wanneer ik van de bedrijfsarts weer (gedeeltelijk) mag beginnen. Ik hoop van snel omdat ik mijn werk en collega's erg mis.
Vanaf 31 mei t/m 17 juni ben ik op vakantie, wie weet of ik daarna weer langzaam mag beginnen met werken.

Ik hoop dat jullie mij weer gaan volgen en reacties willen geven op mijn creaties.

Lieve groet, Trudi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten