Pagina's

Welkom op mijn blog!

Welkom op mijn blog: Gek op Scrap!

Ik maak o.a. kaarten en kado-verpakkingen. Op mijn blog ziet u wat ik zoal maak. Onderaan de pagina staat 'Oudere berichten', als u daar op klikt ziet u nog meer van mijn creaties!

Ik vind het erg leuk als u een reactie achterlaat op mijn blog. Die reactie kan gaan over mijn creaties maar ook bijv. tips om mijn blog te verbeteren! Alles is welkom!

Veel kijkplezier, Trudi

zaterdag 20 april 2013

Kaart-doosje

Hoi allemaal,

vandaag heb ik een kaart-doosje gemaakt met wat lekkers erin voor een lieve collega die mij enorm steunt!
De stempel is (al)weer van Magnola (hoezo favoriet?), het papier komt uit een blokje First Edition Paper: Up & Up Away. De bloemetjes zijn van WOC (zoals altijd) en de stempel is er weer een uit een set van Nicole van Kalsbeek- Verkooijen. Het sierrandje heb ik gesneden met mijn Silhouette SD. Ik heb deze keer ook de achterkant op de foto gezet.

Groetjes, Trudi



Geen opmerkingen:

Een reactie posten