Pagina's

Welkom op mijn blog!

Welkom op mijn blog: Gek op Scrap!

Ik maak o.a. kaarten en kado-verpakkingen. Op mijn blog ziet u wat ik zoal maak. Onderaan de pagina staat 'Oudere berichten', als u daar op klikt ziet u nog meer van mijn creaties!

Ik vind het erg leuk als u een reactie achterlaat op mijn blog. Die reactie kan gaan over mijn creaties maar ook bijv. tips om mijn blog te verbeteren! Alles is welkom!

Veel kijkplezier, Trudi

donderdag 25 april 2013

Speciaal voor jou - met liefde gemaakt

Hoi,
deze kaart is gemaakt van papier van Jillibean Soup: Chilled Strawberry Soup. Het is vrij donker papier, ik zal er niet snel nog een kaart van maken omdat het vrij somber is. Het kleine envelopje aan de linkerkant heb ik gemaakt met mijn Silhouette SD. De bloemetjes zijn van WOC en de bloemblaadjes heb gemaakt met een ponsje. De stempel is van Hengler&Stangler en de tekststempel is er een uit een set van Nicole van Kalsbeek- Verkooijen. De kleuren komen helaas niet zo mooi over als in werkelijkheid, sorry daarvoor.
Groetjes, Trudi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten