Pagina's

Welkom op mijn blog!

Welkom op mijn blog: Gek op Scrap!

Ik maak o.a. kaarten en kado-verpakkingen. Op mijn blog ziet u wat ik zoal maak. Onderaan de pagina staat 'Oudere berichten', als u daar op klikt ziet u nog meer van mijn creaties!

Ik vind het erg leuk als u een reactie achterlaat op mijn blog. Die reactie kan gaan over mijn creaties maar ook bijv. tips om mijn blog te verbeteren! Alles is welkom!

Veel kijkplezier, Trudi

zondag 12 februari 2012

Amy - Suzi Wee stempel

Hallo dames,
ik heb nog een kaartje gemaakt vandaag. Dit papier komt uit het blokje van First Edition Paper: Spring Feast, mooie zachte kleurtjes zijn dat. De bloemetjes zijn weer van WOC en Janecreative. Het lint heb ik gekocht bij Corrie de Vos (corry.devos@ziggo.nl) De stempel: Created with Love kreeg ik bij het tijdschrift: Hobbyzine, Stempel special nr. 2. Het bedeltje aan het strikje komt ook bij Janecrrative vandaan. Ook deze stempel heb ik weer ingekleurd met een combinatie van Copic- en Flexmarkers.
Groetjes, Trudi

1 opmerking:

  1. Hoi Trudi
    wat een lieve kaart heb je gemaakt. het stempel afdrukje is zooooo schattig
    de kleuren zijn niet echt mijn kleuren, maar zoals jij de kaart gemaakt hebt vind ik ze heel mooi bij elkaar passen

    groetjes
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen