Pagina's

Welkom op mijn blog!

Welkom op mijn blog: Gek op Scrap!

Ik maak o.a. kaarten en kado-verpakkingen. Op mijn blog ziet u wat ik zoal maak. Onderaan de pagina staat 'Oudere berichten', als u daar op klikt ziet u nog meer van mijn creaties!

Ik vind het erg leuk als u een reactie achterlaat op mijn blog. Die reactie kan gaan over mijn creaties maar ook bijv. tips om mijn blog te verbeteren! Alles is welkom!

Veel kijkplezier, Trudi

maandag 28 november 2011

Sweet Elin

Hoi dames,
ik kon de 4 stempels van Sweet Elin niet weerstaan, die móest ik hebben, dus gekocht.
Hieronder de eerste kaart met één van de Sweet Elin-stempels.
Vinden jullie hem leuk? En wat vinden jullie van mijn knipkunsten? Ik heb de stempel rondom
uitgeknipt, zelfs het dunne stokje waaraan het gele sterretje zit! Ik was zelf ook verbaasd dat alles aan elkaar bleef zitten!
Lieve groet, Trudi
P.S. De plakpareltjes zijn ook fuchsia-roze, hier lijkt het of het rode zijn maar dat is dus niet zo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten