Pagina's

Welkom op mijn blog!

Welkom op mijn blog: Gek op Scrap!

Ik maak o.a. kaarten en kado-verpakkingen. Op mijn blog ziet u wat ik zoal maak. Onderaan de pagina staat 'Oudere berichten', als u daar op klikt ziet u nog meer van mijn creaties!

Ik vind het erg leuk als u een reactie achterlaat op mijn blog. Die reactie kan gaan over mijn creaties maar ook bijv. tips om mijn blog te verbeteren! Alles is welkom!

Veel kijkplezier, Trudi

maandag 28 november 2011

En hier is Kerstkaart nr. 5!

Hoi allemaal,
deze is echt vers van de pers: vandaag gemaakt!
Ik ben er blij mee, vind hem goed geslaagd.
Dit keer heb ik ook de binnenkant weer eens versierd.
Op de 2de foto, de binnenzijde, zie je het labeltje liggen wat ik links op de voorzijde in het envelopje stop. Om het te laten zien heb ik het even op de binnenzijde van de kaart gelegd.
Vinden jullie hem ook mooi?
Lieve groet, Trudi


Geen opmerkingen:

Een reactie posten