Pagina's

Welkom op mijn blog!

Welkom op mijn blog: Gek op Scrap!

Ik maak o.a. kaarten en kado-verpakkingen. Op mijn blog ziet u wat ik zoal maak. Onderaan de pagina staat 'Oudere berichten', als u daar op klikt ziet u nog meer van mijn creaties!

Ik vind het erg leuk als u een reactie achterlaat op mijn blog. Die reactie kan gaan over mijn creaties maar ook bijv. tips om mijn blog te verbeteren! Alles is welkom!

Veel kijkplezier, Trudi

zaterdag 1 oktober 2011

Van harte gefeliciteerd Lindsey!

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn vriendin Lindsey! Dinsdag 4 oktober is zij jarig. Vandaag komt zij bij mij freubelen en krijgt zij deze kaart samen met een freubelpakket. Ik hoop dat zij het leuk vindt!
P.S. De kleur komt hier heel hard over, in het echt is ie veel minder hard van kleur. De foto is gemaakt met mijn mobiel, inmiddels heb ik mijn digitale spiegelreflexcamera weer terug (uitgeleend gehad) en worden de foto's gelukkig weer mooier!

2 opmerkingen:

  1. Wauw Trudi, hij is supermooi geworden! Daar zal Lindsey zeker heel blij mee geweest zijn! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart is dit ook zeg

    BeantwoordenVerwijderen