Pagina's

Welkom op mijn blog!

Welkom op mijn blog: Gek op Scrap!

Ik maak o.a. kaarten en kado-verpakkingen. Op mijn blog ziet u wat ik zoal maak. Onderaan de pagina staat 'Oudere berichten', als u daar op klikt ziet u nog meer van mijn creaties!

Ik vind het erg leuk als u een reactie achterlaat op mijn blog. Die reactie kan gaan over mijn creaties maar ook bijv. tips om mijn blog te verbeteren! Alles is welkom!

Veel kijkplezier, Trudi

maandag 26 september 2011

Uit al die mooi rozen....

Ik heb weer eens een Magnolia-kaartje gemaakt. Tilda heb ik ingekleurd met Copic-markers en de roosjes heb ik gekocht bij Creashop Duymelot. De bloemblaadjes onder de roosjes heb ik gemaakt met een stansje van Magnolia. Ik heb dit keer ook een borderstansje gebruikt om een mooi randje op de kaart aan te brengen. Het bedeltje (vlindertje) heb ik gekocht bij Jane Creative.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten