Pagina's

Welkom op mijn blog!

Welkom op mijn blog: Gek op Scrap!

Ik maak o.a. kaarten en kado-verpakkingen. Op mijn blog ziet u wat ik zoal maak. Onderaan de pagina staat 'Oudere berichten', als u daar op klikt ziet u nog meer van mijn creaties!

Ik vind het erg leuk als u een reactie achterlaat op mijn blog. Die reactie kan gaan over mijn creaties maar ook bijv. tips om mijn blog te verbeteren! Alles is welkom!

Veel kijkplezier, Trudi

zaterdag 24 september 2011

Just want to say......

Op dit kaartje heb ik een frame gebruikt wat ik heb gesneden met de Silhouette SD.
Ik vind het zelf een prachtig frame. Zo fijntjes! Het stempeltje heb ik ingekleurd met Copic-markers. De bloemetjes komen bij Creashop Duymelot vandaan.

1 opmerking:

  1. Hallo Trudi

    wat een super leuk kaartje heb je gemaakt
    Nog bedankt voor je mailtjes gister
    heel erg lief

    zal mijn kaart straks plaatsen op het weblog

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen